Læs her om WoodMee´s returnering
Returnering og fortrydelsesret hos WoodMee®
Hos WoodMee® ønsker vi, at du altid føler dig tryg, når du handler hos os. Derfor har vi naturligvis 14 dages fortrydelsesret, hvis du skulle fortryde dit køb eller have brug for at returnere dine varer.
Vi har gjort det nemt at sende en vare retur – uanset om du har købt WoodMee® som gave, til dit barn på 6 år eller til kreativ leg derhjemme.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du fortryder dit køb af et WoodMee® produkt, skal du give os besked senest 14 dage efter, at du har modtaget din ordre. Du giver besked ved at sende en mail til info@woodmee.com, hvor du oplyser dit ordrenummer og fortæller os, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
Herefter skal du sende varen retur til os uden unødig forsinkelse – og senest 14 dage efter, at du har givet besked om, at du ønsker at fortryde købet.
Returneringsadresse
Når du returnerer varer til os, skal de sendes direkte til vores adresse:
WoodMee ApS
Nordvestvej 12
7600 Struer
Danmark
Bemærk, at vi ikke modtager returpakker sendt til pakkeshops eller pr. efterkrav. Pakken skal sendes direkte til vores adresse.
Omkostninger ved returnering
Du betaler selv for returfragten, når du sender en vare tilbage til os. Vi anbefaler, at du sender pakken med trackingnummer, så du kan dokumentere, at varen er sendt retur – du har nemlig ansvaret for varen, indtil den er modtaget hos os.
Sådan skal varen returneres
For at sikre en nem returnering og tilbagebetaling, skal varen returneres i samme stand, som du modtog den:
- Varen skal være pakket forsvarligt ind i den originale emballage (hvis muligt).
- Du må gerne have undersøgt varen, men ikke brugt den ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå dens art, egenskaber og funktion.
- Hvis varen er brugt eller prøvet ud over dette, kan det medføre en værdiforringelse, som vi fratrækker det beløb, du får tilbage.
Hvad skal du sende med?
Husk at vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse, så vi kan finde din ordre og sikre en hurtig tilbagebetaling.
Hvornår mister du din fortrydelsesret?
Du mister din fortrydelsesret, hvis:
- Varen ikke returneres komplet.
- Varen er skadet eller har været brugt i et omfang, der forringer dens handelsværdi væsentligt.
- Emballagen mangler, eller varen ikke er forsvarligt pakket ved returnering.
Hvis varen vurderes som brugt, får du kun en del af købsbeløbet eller intet tilbage, afhængig af varens tilstand og handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af dit køb
Når vi har modtaget din returpakke og kontrolleret, at alt er, som det skal være, refunderer vi det beløb, du har betalt for varen.
- Eventuel værdiforringelse fratrækkes det beløb, vi refunderer.
- Tilbagebetalingen sker senest 14 dage efter, at vi har modtaget besked om din beslutning om at fortryde købet.
- Vi kan dog tilbageholde pengene, indtil vi har modtaget varen retur eller modtaget dokumentation for afsendelse.
Beløbet refunderes via samme betalingsmiddel, som du anvendte ved købet, medmindre andet er aftalt.
Særlige betingelser for gaver
Har du modtaget WoodMee® som gave og ønsker at returnere, skal du være opmærksom på, at vi udelukkende kan tilbageføre pengene til den oprindelige betaler. Alternativt kan vi tilbyde et gavekort på beløbet, som kan bruges i vores webshop.
Kontakt os ved spørgsmål
Er du i tvivl om noget vedrørende returnering, fortrydelsesret eller reklamation? Så er du altid velkommen til at kontakte os. Skriv til os på info@woodmee.com eller ring til os på +45 22 84 88 88, så hjælper vi dig videre.
Bedste hilsner
WoodMee®